Friday, June 1, 2012

我的心都碎了,你不知道

我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
我的心都碎了,你不知道
你不知道


No one seems to understand. It's so hard to fight, and he just don't seems to get it. He gets so frustrated because he can't understand why I am feeling this way. It's so hard to express myself. No one understand.s

No comments:

Post a Comment